Αξίζει αυτή η εικόνα χίλες λέξεις;

11/11/08

Δύο αποτυχημένες φωτογραφικές εξορμήσεις έχω να θυμηθώ:

Η πρώτη ήταν στο Παλαί ντε Σπορ στη Γλυφάδα όπου θα φωτογράφιζα ένα φίλο μου που έπαιρνε μέρος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα τζούντο. Ήμασταν πιτσιρικάδες με μειωμένο προυπολογισμό και έτσι φύλαγα το μοναδικό μου φιλμ για τον τελικό. Ο φίλος μου όμως από μετριοφροσύνη δε μου είχε εξηγήσει πόσο καλύτερος από τον ανταγωνισμό ήταν. Έτσι φτάνει στο τελικό, δίνει το χέρι στον αντίπαλο και αμέσως μετά τον πετάει στον αέρα και ο αγώνας τελειώνει πριν προλάβω να αντιδράσω. Τουλάχιστον έκανα οικονομία στο φιλμ.

Η δεύτερη ήταν το περασμένο σαββατοκύριακο. Πήγαμε στη λίμνη Πλαστήρα με τους καλούς μας (αν και λίγο παλιωμένους) φίλους. Η παρακάτω εικόνα περιγράφει όλα όσα είδαμε. Ένας από την παρέα λαχταρούσε χειμωνιάτικες διακοπές με κρύο, βροχή και τζάκι. Φαίνεται πως κάποια προσευχή του εισακούστηκε θεαματικά και έτσι είχε διαρκώς ομίχλη. Μακάρι να είχα τη παλιά μου μηχανή. Θα ξαναέκανα οικονομία στο φιλμ.

  © Blogger template Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP